10/12/07

Civies dobles i accident a l'EDF

Avui, ja que era l'ultim dia de civies dobles a la linia c-10 he aprofitat per anar a Veure els civies dobles que circulen per aquesta linia. Al sortir de casa hem anat caminant fins l'EDF amb un vent orrible, un cop ja arribant a l'EDF veig que arriba el civia que aviem de agafar, i també veig una 319 amb el cotxe de la catenaria, dos arcos una 448, una 447 diversos alvies i una 440R, aleshores hem anat rapits per poguer agafar el civia, on ens hem possat al davant, un cop el civia arrenca el conductor que havia vist que havia estat mirant tota l'estona, m'ha dit si volia entrar, oviament no m'ho he pensat hi he entrat. Un cop a dintre no mi he mogut fins arribar a l'aeroport. Pel cami li he anat fent pregunte si me las a anat responent i tambe m'ha anat dient ell coses. Un cop a passeig de Gràcia m'ha explicat que alla amb els civies hi ha molt desnivell de andana a tren, i jo mi vaig fixar i si realment la gent a d'escalar per poger pujar a més si vas amb maletes, no veigis. Un cop arrivem a Sants m'he fixat com esta la part de AVE, esta força avançada peró no per poguer arribar el 21 de desembre (antiga data), alla també hi havia el Unamuno, que estava format per talgos III. Sortim de Sants i veiem totes les obres de l'Ave i l'orrosos calaix del metro. Un cop arribem a l'aeroport hem vaixat i hem anat a l'aeroport a d'onar una volta. Hem vist que hi havien molts guardies i hem anat a mirar, i resultava que pel vent el sostre de la marquesina s'estava movent.
Despres tornem a l'estació on hem mirat les obres de la linia 9 del metro. Despres eperem a l'estacio a que vingui el seguent civia, i al cap de poc ja treien el morro, i li he fet fotos. aleshores pujem també al dabant, s'ha de dir que al menys els tren de davant anava buit. Despres hem tornat amb normalitat i pùntualitat. Un cop a Passeig de Gràcia han trucat el conductor, peró he soposat que seria algo normal. Un cop entrem a l'EDF tot semblava normal, fins que el tren ha estat parat que hem vist que hi havien bombers, aquets ens han vingut a buscar i ens han dit que sortisim pel frontal i rapidament, que l'estació etsava tanacada, no ens han dit per que peró de seguida o hem vist, amb el vent part de el vidre de la cupula de les andanes havia caigut i latres trossos estaven a punt. Un cop en el vestíbul observem que una de les estructures de ferro i vidre que separen el vestíbul i l'anden havia caigut en mig del vestíbul, aleshores hem suposat que el nostre tren era l'ultim en arribar, un cop a fora sentim un xiulet i veiem que el nostre civia ja marxava sense ningú, aleshores he fet fotos a la 319 que hi havia a l'estació i he marxat Un cop en el vestíbul vellem que una de les estructures de ferro i vidre que separen el vestíbul i l'anden havia caigut en mig del vestíbul, aleshores hem suposat que el nostre tren era l'ultim en arribar, un cop a fora sentim un xiulet i veiem que el nostre civia ja marxava sense ningú, aleshores he fet fotos a la 319 que hi havia a l'estació i he marxat Un cop en el vestíbul vellem que una de les estructures de ferro i vidre que separen el vestíbul i l'anden havia caigut en mig del vestíbul, aleshores hem suposat que el nostre tren era l'ultim en arribar, un cop a fora sentim un xiulet i veiem que el nostre civia ja marxava sense ningú, aleshores he fet fotos a la 319 que hi havia a l'estació i he marxat

Properament les fotos.