17/2/08

S'acaven trens i en començen de nous


Ahir, vaig anar a l'estació de França ha fer diverses fotos, en especial en volia fer dels alvies, que quant arribi l'AVE (pròxim dimecres, els deixarem de veure, també desapareixerà el Altaria Triana, i l'estació de França tornara a perdre la importància, ja que els de Llarg recorregut tornera a Sants. Però veurem velaros, patos,... a Sants, i possiblement altre trens per fer serveis regionals-AVE.
La cosa va començar ahir, quant a les 6 de la tarda sortim de casa i anem caminant fins a l'Estació de França, un cop arribem, veig molts trens: Alvies ( 4 però estaven acoblats de 2 en 2), 448, una 447 concretament la 079, 448, Un Arco, 3 252, i 2 vagons arco aprcats, a els tallers una 470. Més tard, van entrar un civia i una 470. Un cop fotografiat, marxem, per Cert estava ple de guàrdies i no m'han demanat el permís. Ahir, estaven arreglant el tros del sostre que es va desplomar per culpa del fort vent, i també llocs on les rajoles estaven trencades. A la nit aprofitant que tenia que anar a buscar la meva mare que venia de Madrid, agafem el cotxe i anem fins l'EDF, allà hi havien molts 470, alvies, la 447, i dos 252. Aprofitant que no hi havia nigu fotografio tot el que vui i més, un guardià hem demana el permís i jo li ensenyo, un cop arriba l'alvia de la meva mare, men vaig cap al cotxe, i finalitzo la sesio fotogràfica

A dalt, perfil de diversos trens a l'Estació de França ahir.

Per sert ultimament, no faig moltes entrades, ja que estic actualitzant fotos, a l'apartat novetatats les veureu.