28/10/07

A la recerca dels 3000 reformats



Avui com que ja feia temps que no feia cap sortida ferroviaria n'he fet una. El viatge a començat a la meva estació havitual Ciutadella Vila Olimpica, en aquesta estació i estan fent obres, estan possant un centre de control ( no se massa bé de que serveix ) com el que hi ha a lesseps, joanic,.. també estan mllorant altres coses. Qunat estavem al vestíbul de l'estació hem vist que marxaven dos 2100, un per a cada via, despres hem vaixat a l'anden direcció Trinitat Nova, on he fet fotos. Al cap de 4 minuts ha arribat un 1100, aquer 1100 tenia un mapa arrancat i a sota hi havia un de antic.Aquet tren ens a portat fins a Paseig de Gràcia, on he fet més fotos, alla hem anat a buscar la linea 2 on de segida ha vingut un 2100, amb el 2100 hem anat fins a Paral·lel, on el tren a parat ja en la via direcció Pep Ventura. Despres hem pujat a el vestíbul i hem anat a l'anden de la linea 3 direcció Canyelles, al cap de 1 minut ha vingut un 3000 que ens ha portat fins a Canyelles, i pel trajecte hem vist passar 3000 i 5000 pero ni rastre dels 3000 reformat. Un cop ha Canyelles hem vaixat hi hem fet unes quantes fotos, aleshores he tingut que convenser els meus pares per que esperesim el seguent tren, ja que si teniem sort seria un 3000 reformat. Al cap de uns minuts he vist que el tren ja venia pel tunel hi he vist que era un 3000 reformat!!, ja que porta el numero de torn de color taronja, com que hem vist que a l'altre anden hi havia un 5000 hem dessidt vaixar a Mundet hi esperar-lo, alla he fet les fotos pertinets hi hem esperat el 5000. Aquet 5000 ens ha portat fins a Fontana in volia fer la foto en el logo que vaig dir del GMB, pero no hem quedaven bé. despres, hem anat a dinar, i ja em pensava que no fariem res mes, pero si.

Despres de dinar hem anat a la plaça Molina on hem fet les fotos a la doble estació, despres hem deissidit agafar-lo ha la estació de Sant Gervasi. Alla ha passat un tren que no he pogut indetificar si era 2-1 o s-2. En aquesta estació també hi he fet unes quantes fotos, fins que ha arribat un 111 de la linea 6. Amb aquet tren hem anat fins a la Plaça Catalunya, i un cop alla, hem acabat el nostre viatge sobre rrails, ja que per veni fins a Ciutadella Vila Olímpica hem vingut amb bus.




I com ha cosa RaRa he vist aixo a dintre de un 1100 ( foto de sota), si algu sap que es que mo digui. Un mecanisme per obrir les portes manulament no pots ser ja que no totes les portes o tenen. I a dalt el planol antic de l'interior de un 1100, encar que no es veu massa bé. Al mig el mosaic de GMB a Fontana ( perdoneu per la calitat, pero li he tingut que fer serts retocs de "brillo" i color ) A l'apartat fotos del metro de Barcelona, les noves fotos. I per sert avui fa 165 anys de la inaguracio del ferrocaril Barcelona<->Mataró, el perimer tren de la península, segur que anav més depresa que Rodalies Renfe ara.



2 comentaris:

Adrian Gonzalez ha dit...

Ei!! M'e fet un blog nou es http://blogtrenes-adri.blogspot.com

Anònim ha dit...

Aixo que dius per obrir les portes del 1100 (i tambe dels ja desaparescuts 1000) Porta temps en desus. Tu deus ser molt jove però fa aproximadament uns 15 anys hi havia un "cap de tren" (no se si es aquest el càrrec) a cada cotxe que obria i tancava manualment les portes. Aixi no hi havien aquests accidents de gent que es queda atrapada, ni vàndals als trens.

Quants anys tens?